Harry Potter 6.

2009.08.11. 15:50

Videótékás pályafutásom során, egyszercsak eljött az a pont, mikor kifogytam a nekem tetsző filmekből. Elérkezett a "gáz", de szinvonalas filmek ideje. Ekkor néztem meg egyhuzamban az összes harrypottert. Nem volt egy nagy élmény, de nem is unatkoztam.

Végülis nagyon komolyan meg van csinálva minden rész, igényes és jók a szinkronhangok. A történet dedós, de kilehet bírni. Viszont moziban??? (nem az én ötletem volt) Hát nem volt egyszerű....

Ennyit film alatt én még nem heyezkedtem. Főleg, hogy azt igérte a pottergyerek az MTV-n valami műsorban, hogy ez egy tök vicces film lett, jókat lehet rajta röhögni. Gondoltam egye fene, hagyom magam rábeszélni...

Nem volt egyszerű ébren maradni. (Haverom pedig be is aludt, többször is!)

Egy dolog tetszett: Mikor az öreg varázsló castol egy firewallt és eléget vele egy rakás zombit. Az jól nézett ki. Kár, hogy a Gyűrűk Urában nem volt hasonló jelenet.

UNAMLAMS volt, nagyon. Moziban ilyet, többet nem nézek.

A bejegyzés trackback címe:

https://eatshotndie.blog.hu/api/trackback/id/tr71303003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása