The Spirit

2009.06.21. 22:59

Húúú de ráflesseltem, mikor megláttam ennek a filmnek a torrentjét trailer-ét...

Sin City fless, directed by: Frank Miller, Eva Mendes, Samuel Jackson...Beszarás! mi kell még? Download... Play!

A kezdeti lelkesedés után viszont elgondolkodtam egy percre...Hogy lehet, hogy még sosem hallottam erről a filmről? Meg mi az, hogy egy az egyben Sin City?

Sebaj, gondoltam ez sehogy sem lehet rossz...

Popcorn ready, go!

10 perc után a DVD lejátszót OFF módba kapcsoltam inkább.

Ilyet...

Nem gondoltam volna, hogy ennyire ócska lesz.

 

Frank Miller ne tudom mit gondolt. Bár valószínűleg magának és a nagyon hardcore képregény fanoknak csinálta ezt a filmet szart.

Sok kedvem nincs kifejteni mi a rossz benne. Igazából egy pozitívumot sem találtam az egészben. Ez egy elbaszott Sin City klón. Olyan, mint mikor egy video játék sikeres lesz és csinálnak gyorsan 15 ugyanolyat, de egyik sem az igazi. Mégis van olyan, aki megveszi.

Arra gondolok, hogy talán egy az egyben úgy van leforgatva, ahogy a képregényben a kockák követik egymást. Ha így van akkor kísérletnek jó volt. Valami ingyenesen letölthető filmnek még el is menne.

Kritikát akartam írni, de mivel képtelen voltam végignézni meg kell állapítsam, hogy ez tényleg kritikán aluli.

A bejegyzés trackback címe:

https://eatshotndie.blog.hu/api/trackback/id/tr721199873

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása