Twilight

2009.06.23. 01:15

Hááát...magamtól biztos nem néztem volna meg. Max mikor még peremier volt és semmi más nem ment épp a moziban, de megállapítottam, hogy ez egy romantikus csajfilm, szóval felejtő. Később láttam, hogy az MTV Movie Awardson mennyi díjat nyert és megfordult a fejemben, hogy megnézzem, de mégsem tudtam rávenni magam. Most egy csaj kedvéért megnéztem, de nem vele...Egyedül. Ez elég sokat rontott az élményen.

Edzett vagyok ilyen téren, sok "remek" filmet néztem már meg leányzóval.

De ez annyira csajfilm, hogy már fájt néha. Hiába a vámpírok...no vér, no fight, mo' romantika...

Viszont vannak benne vicces részek is pl: mikor a vámpírsrác a hátára veszi a csajszit és 200-al szalad vele az erdőben. Aztán később a létező leghülyébb módon felmászik vele egy fára. Pókember elsírná magát...

Témájától eltekintve elég jól megcsinált film, egyedi hangulattal, kis Tuti Gimi beütéssel. Ha csaj lennék biztos a kedvenc filmem lenne. Így maradok a Blade 2-nél, ha meg mindenáron romantikus vámpírokra vágynék ott az Underworld 3. Abban legalább brutal a farkasember leader.

Csajjalnézős. Azon belül extremely jó! Egyedül felejtő, de mégis muszáj látni. Good 2 be trendy.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eatshotndie.blog.hu/api/trackback/id/tr901202415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása