2009 legjobb trailere.

2009.08.23. 15:14

 Ekkorát trailerre én még nem tudom flesseltem-e...

pedig fogalmam nincs mi ez a manga, anime bocs.

 

Eszméletlen jók ezek a kék genyák!!!

Egyrész szerelmes vagyok Mystic-be az x-menből( najó nem de nagyonmegdugnám:), másrészt az egész Star Wars univerzumból a legjoban azok a színes csajok tetszenek, akiknek a hajuk helyén két ilyen sexy nyulvány van. (Jabbának is volt egy ilyen táncos csajszija.) Meg a Jedi Outcast-ben volt egy pálya ami hihetetlenül hangulatos volt, mellesleg majdnem pont olyan, mint itt a trailerben ez a jungel. (színvilág nagyon hasonló mindenesetre) lényeg az, h én ezt kurvára sokszor meg fogom nézni, moziban, torrentről és sztem meg is fogom venni DVD-n.

Beszarás ez a trailer!!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://eatshotndie.blog.hu/api/trackback/id/tr541332783

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása