Transformers II

2009.06.28. 14:03

Így még nem jártam eddigi mozilátogatásaim során. Igaz saját hülyeségem miatt, de majdnem ki kellett mennem a teremből. Ugyanis sikerült annyira közel ülni a vászonhoz, hogy egy BigMac és 1L kóla, 3 percen belüli elfogyasztása után, kezdett kicsit hányingerem lenni. Erre igencsak rátett a 10milliárd pixelből álló, ~6 méteres robotok látványa. Plusz még egy kis kamerarángatás...Necces volt.

Szerencsére nem voltak sokan, így egy lightosabb résznél sikerült hátrébb ülni néhány sorral... Itt megpróbáltam leküzdeni a kis Vukkot, de eléggé megnehezítette a dolgom a folyamatos üvöltés, robbanás, átalakulás hang, hülyegyerek rinyálás.

Egy rövid meditáció után végül sikerült legyőznöm a fizikai rosszullétet, de ekkor kezdtem el igazán szenvedni, a törénetnek köszönhetően , ami a robotos részeket leszámítva eszméletlenül bénán indul. Nem tini vígjátékra vágytam, mikor beültem a moziba, hanem arra, hogy 10 tonnás robotok tépjék egymást darabokra, megállás nélkül. Max. néha egy kis Megan Fox belefér, de semmiképp nem egy szerencsétlen Hangyák a Gatyában 17-et akartam látni.

Nembeszélve arról, hogy szinkronos volt a film, ami...hát...hogy is mondjam? Szar.

Optimus eredeti hangja annyira jó, hogy már csak azért megéri megnézni a filmet, de itt konkrétan Szilszakál hangján szólal meg(?) Nem az igazi...és nem ő az egyetlen nem jó hangú robot. Pl. az egyik valami bank reklámból a nyuszómuszós csávó...majdnem hogy torzítatlanul. OMG! Éérdekes, hogy Soundwave/Fülelő hangja viszont teljesen korrekt volt. Vagy pl. Megatroné is. Nem értem...)

Az első 3/4 órában gyakran éreztem kényszert, hogy letépjem a saját arcomat. Az agyamra ment az összes mini robot, gyenge poén, szinkron stb... Plusz néha úgy éreztem, hogy epilepsziás rohamot kapok a szinte folyamatos közeli kép, rángatózó kamera kombótól, aztán egyszercsak elkezdett tetszeni...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Végre a robotok voltak a főszereplők az emberek pedig csak mellékszereplők. (Kivéve a Shia srác.) Jött egy elég epic csatajelenet is. Optimus keményen zúzta az álcákat. Fákat döntöttek ki, lőttek, rakétáztak, ugráltak, átrendezték egymást és az egész terepet, ahogy kell. Még látni is lehetett őket! Nem 10 centiről... Aztán kicsit később megjelenik az idióta CIA alien ügynök (Phantom a Zohan-ból) és itt már tudtam nevetni a poénokon. Kicsit később pedig már sírva röhögtem a Röptűz nevű veterán, dezertőr, álca  poénjain.

-Apám egy kerék volt. Ő volt az első kerék...

-Tudjátok mivé tudott változni?

-Semmivé! De azt legalább becsülettel tette...

Innen már végig vigyorogtam az egész filmet (kb. még egy óra volt hátra). Ettől a ponttól már a történet is teljesen jó. Megtudunk csomó mindent a robotok történelméről, jó kis jeleneteket láthatunk a múltjukból, a hadsereg is kezd akciózni, hogy bevédjék a kis Sam-et meg a csaját, akik keresik a matrixot. Kis Nemzet Aranya feeling után eljutnak egyiptomba is, ahol már tényleg eszméletlen élvezetessé válik a film. Epic csata jelenet, aztán Happy End ofc.

Rohadt hosszú egy film és sokkal jobb lenne az első fél-3/4 óra nélkül, de így is nagyon megérte moziban nézni. (Legjobb az egészben, mikor a robotok arcát mutatják közelről...néha kicsit be is paráztam tőlük. Ha nem 12-es karika lenne gondolom több ideig mutatták volna őket, lehet, hogy össze is szartam volna magam:)

 

Végére egy kis bónusz, oldschool Transformers: 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eatshotndie.blog.hu/api/trackback/id/tr471213469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása